fredag 8 februari 2013

Att låta sig inspireras


Lite då och då besöker jag stadens fantastiska blomsterbutik eller anläggning kanske är ett mer passande namn på detta fantastiska ställe Mobackes Trädgårdscenter. Förutom massor av olika rum fyllda med blommor, krukor, inredningsdetaljer mm finns här ett mysigt växthuscafé Lilla K´s Trädgårdskök. Caféet är supermysigt och personligt inrett. Inget bord är det andra likt.

Att träda in på detta ställe är rena vitaminkicken. Här kan jag gå omkring länge, länge och bara supa in allt jag ser och doftar. Det är långt ifrån varje gång jag handlar något utan jag går ofta omkring och njuter av allt det fina för att sedan lämna stället full av inspiration och ideér. Här följer några bilder att låta sig inspireras av.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar