onsdag 11 september 2013

En sommar har förflutit

Många långa varma sommardagar har denna sommar bjudit på. Min tanke var att jag skulle fota och blogga mycket under sommarledigheten. Men så har det inte blivit. Med förra sommaren i minnet har sol och bad, ligga på bryggan och läsa böcker varit prio ett, när vädret äntligen blev så där som man vill att sommarvädret ska vara. Jag vågade inte riktigt tro att det fina vädret skulle hålla i sig, så det gällde liksom att passa på. Passa på dag ut och dag in, blev det. 

Fotat har jag gjort en del men datorn har fått stå tillbaka. Det är privilegierande och befriande att få ta dagarna som de kommer och inte sätta upp en massa måsten. Även om jag verkligen gillar att blogga så har andan inte riktigt fallit på. Vanligtvis lever vi med måsten och för lite tid till att göra sådant man precis har lust med för stunden. Denna sommar har jag tagit dagarna som de kommit och låtit lusten styra. Lyxigt!


Uteplatsen som vi gjorde i ordning förra sommaren har varit en oas. 
Parasollet har givit skugga till de sena frukostarna, förmiddagskaffet och till middagsgrillningen. 








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar