lördag 12 januari 2013

Början på en blogg

Det här är början på bloggen Livsrum. Jag tänker mig att bloggen ska handla om tankar och funderingar kring livet. Hur man får livet att blir så enkelt som möjligt att leva. Att ha harmoni i både hem och sinne. Det blir säkert en hel del bilder från mitt hem och tankar från min vardag utan att lägga så mycket fokus på mig själv som person. Men det kan ju utvecklas till något annat, vem vet?

Med tiden har jag kommit fram till att när det finns balans, både i det man gör och runt omkring en, mår jag bra. Idéerna kring feng shui går mycket ut på att skapa balans. Så den läran kommer jag säkert att beröra. Rätt och slätt bloggen kommer att handla om sådant som får livet i balans. Och mycket bilder...

Mitt motto är Det är kontrasterna som gör livet!

Zinklykta i fastun

Orkideer är fantastiska- blommar flera månader och året om.

Enris som nu ska slängas ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar